Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021
Η online διαφήμιση μετά το κόκκινο χάπιΗ online διαφήμιση απαλλαγμένη από προβλήματα του παρελθόντος και ευνοούμενη από την οικονομική κρίση βλέπει μπροστά της ένα δρόμο ανάπτυξης που μπορεί να την οδηγήσει μέχρι και σε διψήφιο μερίδιο αγοράς την ερχόμενη τριετία.
2 Ιουλίου 2010 | 14:48
Topics: Branding, Round table discussions
Τα Collections αποκτούν πιο ουσιαστικό και κοινωνικό ρόλοΣε μια εποχή κατά την οποία τα κόστη αυξάνονται και η ρευστότητα μειώνεται, τα Collections έχουν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να αναδείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο και να αναδειχθούν σε σημαντικούς μηχανισμούς του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Τ...
10 Ιουνίου 2010 | 14:28
Topics: Operations, Payments, Round table discussions
CRM on Banking Η διαχείριση των δεδομένων πελάτη είναι κρίσιμη ανάγκη κατά τη διάρκεια της οικονομικής ύφεσης.
10 Απριλίου 2009 | 16:38
Topics: Operations, Round table discussions
Στέλιος Σταυρίδης, Πρόεδρος, ΤΑΙΠΕΔ : Μοχλός ανάπτυξης οι αποκρατικοποιήσειςΜοχλό ανάπτυξης αποτελούν οι αποκρατικοποιήσεις για το Στέλιο Σταυρίδη, Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, με σημαντικά οφέλη στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες. ... Topics: Θεσμικά,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Α.Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος Ε.Α.Ε.Ε. & Δ/νων Σύμβουλος Eurolife ERB: Έτοιμες οι ασφαλιστικές για την εφαρμογή των τριών πυλώνων ασφάλισηςΓια την υιοθέτηση του συστήματος ασφάλισης τριών πυλώνων και την συμμετοχή των εργαζομένων στα επαγγελματικά ταμεία μιλά στο περιοδικό Banker’s Review... Topics: Insurance,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα