Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2021
i-bank: Η Εθνική ανοίγει ένα παράθυρο στον κόσμο των ηλεκτρονικών συναλλαγώνΤο πρώτο i-Bank store της Εθνικής Τράπεζας ξεκίνησε τη λειτουργία του στο The Mall Athens, προσφέροντας στους πελάτες μια ευρεία γκάμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και όχι μόνο. Τους στόχους, αλλά και τα επόμενα βήματα του εγχειρήματος μας αναλύει η Νέλλη...
15 Απριλίου 2011 | 14:20
Topics: Self service banking, Το κατάστημα του μέλλοντος
Δεν αντιγράφονται όλες οι υπηρεσίες και αυτό δημιουργεί διαφορέςΟ Σωτήρης Συρμακέζης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Τράπεζα Πειραιώς, είναι πολύ περήφανος για το έργο που γίνεται στον τομέα των εναλλακτικών δικτύων της τράπεζας και διαπιστώνει ότι είναι ένας τομέας που ήδη έχε...
11 Φεβρουαρίου 2011 | 11:43
Topics: Self service banking, ΑΤΜ, Πληροφορική, Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Μπορούν τα multichannel services να δημιουργήσουν ειδοποιό διαφορά;Στη δύσκολη προσπάθεια των τραπεζών να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους και να αναδείξουν την αξία τους, τα multichannel services είναι μια επίκαιρη και οικονομική λύση.
14 Ιανουαρίου 2011 | 11:43
Topics: Self service banking, ΑΤΜ, Πληροφορική
Στέλιος Σταυρίδης, Πρόεδρος, ΤΑΙΠΕΔ : Μοχλός ανάπτυξης οι αποκρατικοποιήσειςΜοχλό ανάπτυξης αποτελούν οι αποκρατικοποιήσεις για το Στέλιο Σταυρίδη, Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, με σημαντικά οφέλη στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες. ... Topics: Θεσμικά,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Α.Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος Ε.Α.Ε.Ε. & Δ/νων Σύμβουλος Eurolife ERB: Έτοιμες οι ασφαλιστικές για την εφαρμογή των τριών πυλώνων ασφάλισηςΓια την υιοθέτηση του συστήματος ασφάλισης τριών πυλώνων και την συμμετοχή των εργαζομένων στα επαγγελματικά ταμεία μιλά στο περιοδικό Banker’s Review... Topics: Insurance,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα